• 05-02-2022, 15:00:55
    #1
    burada görünüyor ama kendimde görünmüyor
    imza yüklediğimde iste resim olarak değil link oalrak geliyor yardımcı olacak varmı

  • 05-02-2022, 15:01:56
    #2
    Öncelikle imzanıza resim vs. eklemek için premium üyeliğe ihtiyacınız var.
    Fotoğrafınız da shift+f5 yaptıktan sonra bazı yerlerde gözükmeye başlayacaktır ancak tamamen gözükmesi için zaman tanımalısınız. Benimki 1 gün sürmüştü.
  • 05-02-2022, 15:02:25
    #3
    Çerezlerden dolayı avatarın görünmesi 1-2 gün sürebiliyor.
    İmzanızın resim olarak görünmesi için en az GOLD üyelik satın almanız gerekiyor bu linkten (https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/)
  • 05-02-2022, 15:03:46
    #4
    metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle imzanıza resim vs. eklemek için premium üyeliğe ihtiyacınız var.
    Fotoğrafınız da shift+f5 yaptıktan sonra bazı yerlerde gözükmeye başlayacaktır ancak tamamen gözükmesi için zaman tanımalısınız. Benimki 1 gün sürmüştü.
    ÇOK Teşekkür Ederim .
  • 05-02-2022, 15:04:18
    #5
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çerezlerden dolayı avatarın görünmesi 1-2 gün sürebiliyor.
    İmzanızın resim olarak görünmesi için en az GOLD üyelik satın almanız gerekiyor bu linkten (https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/)
    Cok Teşekkür Ederim .
  • 05-02-2022, 15:04:40
    #6
    https://cdn.r10.net/image.php?u=1574...tartime=155155

    tıkla bakim.

    shift + f5
    ctrl + f5 yap
  • 05-02-2022, 15:06:10
    #7
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://cdn.r10.net/image.php?u=1574...tartime=155155

    tıkla bakim.

    shift + f5
    ctrl + f5 yap
    bu sayfada görünüyor falan konularda ve profilimde görünmüyor biraz zaman lazım sanırım