Çerezlerden dolayı avatarın görünmesi 1-2 gün sürebiliyor.
İmzanızın resim olarak görünmesi için en az GOLD üyelik satın almanız gerekiyor bu linkten (https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/)