• 05-02-2022, 01:53:53
    #1
    Arkadaşlar herkese iyi geceler nişanlım izmir İstanbul seferi ile İstanbul’a gelecekti 11 de bindi 11 buçukta konuştuk en son saat 2 oldu ulaşamıyorum ona içimde kötü bir his var otobüs kaza yapmış gibi metro turizm müşteri hizmetleri arıyorum yarım saattir cevap vermiyorlar ne yapabilirim ya çok korkuyorum
  • 05-02-2022, 01:54:48
    #2
    Basında metro turizmle ile ilgili o kadar olumsuz görüntüler ve haberler çıktı ki insanlar nasıl halen yolculuk yapıyor anlamıyorum..
  • 05-02-2022, 01:55:19
    #3
    Metro müşteri hizmetleri genelde cevap vermiyor hocam, umarım kötü bişey yoktur sakin olun iyi haber gelecektir inşallah
  • 05-02-2022, 01:55:19
    #4
    Hocam endişe yapmayın umarım böyle bir durum yoktur fakat içinizi rahatlatmak isterseniz eğer yakında metro turizm otobüs terminaline gidip haber alabilirsiniz
  • 05-02-2022, 01:55:58
    #5
    önce sakınleş ,eğer olsaydı twitera düşerdi hocam inşallah öyle birşey olmamıştır.
  • 05-02-2022, 01:56:10
    #6
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Negatif enerjiyi çekmeyin hocam, sakin olun. Büyük ihtimalle uyuyakalmıştır.
  • 05-02-2022, 01:57:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bir sıkıntı yoktur olsa ilk ben duyarım yetkili bir tanidigim var kaza haberlerinde direk duyuyorum sıkıntı yok yazzaneyi arayıp otobüsün sofor numarasını alın şoförü arayın yardımcı olurlar
  • 05-02-2022, 01:57:27
    #8
    sizin yerinizde olsam taksiye atlar otogara giderdim direk oradan bilgi almak için
  • 05-02-2022, 01:58:41
    #9
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basında metro turizmle ile ilgili o kadar olumsuz görüntüler ve haberler çıktı ki insanlar nasıl halen yolculuk yapıyor anlamıyorum..
    Hocam kaç bin tane araçları var, genellemeniz çok yanlış. Bizde biniyoruz ara sıra sıkıntılar olabiliyor ama bunlar diğer firmalarda da yaşanıyor. Metro turizmin bu kadar ön planda olmasının sebebi yaptıkları binlerce seferden dolayı. Şöyle düşünün 10 tane balığın yaptığı hata mı daha çok göze batar yoksa 100 tane balığın yaptığımı