Arkadaşlar herkese iyi geceler nişanlım izmir İstanbul seferi ile İstanbula gelecekti 11 de bindi 11 buçukta konuştuk en son saat 2 oldu ulaşamıyorum ona içimde kötü bir his var otobüs kaza yapmış gibi metro turizm müşteri hizmetleri arıyorum yarım saattir cevap vermiyorlar ne yapabilirim ya çok korkuyorum