Basında metro turizmle ile ilgili o kadar olumsuz görüntüler ve haberler çıktı ki insanlar nasıl halen yolculuk yapıyor anlamıyorum..
Hocam kaç bin tane araçları var, genellemeniz çok yanlış. Bizde biniyoruz ara sıra sıkıntılar olabiliyor ama bunlar diğer firmalarda da yaşanıyor. Metro turizmin bu kadar ön planda olmasının sebebi yaptıkları binlerce seferden dolayı. Şöyle düşünün 10 tane balığın yaptığı hata mı daha çok göze batar yoksa 100 tane balığın yaptığımı