• 31-01-2022, 19:40:06
    #37
    hiç bir sıkıntı olmaz, yazılımsal olarak buglar olabilir tabi kapatıp açmak gerekebilir
  • 01-02-2022, 02:36:06
    #38
    @SAMATO; @masterthone;@metinciris;@ibrahimözkan @MonsterMMORPG;@hesapadim;

    ilginiz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim sağolun iyi çalışmalar.
  • 01-02-2022, 02:45:11
    #39
    geçen babamın telefonunu bi kapatıp açtım uygulamaların çoğunun bildirimleri kapattım falan naptın sen buna yeni gibi olmuş diyor. hiç kapatmadın mı aldığından beri dedim. bir kere sarjı bitmişti iyice öyle kapandıydı diyor yani bir kapatıp açmanız daha iyi performans almanızı sağlar bence.
  • 01-02-2022, 10:24:42
    #40
    Hocam merhaba. Kimseye takılmayın. 🙂 Kendim android kullanıyorum, biglsayarım da bozulmuştu. Android i akşam kapatıyorum. Çünkü onların da insan gibi yıpranabildiğini düşünürüm. Bunun yanında sadece akşam değil de ara ara (mesela 3 saatte bir) gibi de kapamak gerekebilir. Bir tanıdığım telefonu sürekli çslıştırıp video izlemişti, ekranı yanmıştı. Şehre göre de, mevsime göre de değişebilir tabi. Mesela burası yaz memleketi ve Türkiye'nin en sıcak yerlerinden biri (Mersin Tarsus). Burada yazın yarım saatte bile telefon ısınabiliyor. 🙂
  • 01-02-2022, 13:43:32
    #41
    Bizim bi tanidik da sadece ekrani kapatirdi. Pc öyle bi bozuldu ki, çalışıyor ama hali yok. Siz de dikkatli olun derim
  • 01-02-2022, 13:47:49
    #42
    Benimki de 6 yıldır açık, sadece akşamdan sabaha kadar uyku da kalıyor
  • 01-02-2022, 13:55:00
    #43
    Benim laptpopda aynen öyleydi wifi kartı bozuldu başka sıkıntısı olmadi
  • 02-02-2022, 10:33:35
    #44
    Dinlendirmek gerekir hocam. Sürekli çalışıp da yanan cihazlar da var (ALLAH önce canı sonra malı korusun). Sıcak mevsimlerde olma ihtimali yüksek. 👍
  • 02-02-2022, 11:17:59
    #45
    Elektronik şans işidir.5 sene hiç kapatmazsın bir şey olmaz , 5 yıl hiç açmazsın açtıktan sonra ertesi gün bozulur