Hocam merhaba. Kimseye takılmayın. 🙂 Kendim android kullanıyorum, biglsayarım da bozulmuştu. Android i akşam kapatıyorum. Çünkü onların da insan gibi yıpranabildiğini düşünürüm. Bunun yanında sadece akşam değil de ara ara (mesela 3 saatte bir) gibi de kapamak gerekebilir. Bir tanıdığım telefonu sürekli çslıştırıp video izlemişti, ekranı yanmıştı. Şehre göre de, mevsime göre de değişebilir tabi. Mesela burası yaz memleketi ve Türkiye'nin en sıcak yerlerinden biri (Mersin Tarsus). Burada yazın yarım saatte bile telefon ısınabiliyor. 🙂