geçen babamın telefonunu bi kapatıp açtım uygulamaların çoğunun bildirimleri kapattım falan naptın sen buna yeni gibi olmuş diyor. hiç kapatmadın mı aldığından beri dedim. bir kere sarjı bitmişti iyice öyle kapandıydı diyor yani bir kapatıp açmanız daha iyi performans almanızı sağlar bence.