• 30-01-2022, 01:24:07
    #1
    İyi geceler arkadaşlar
    r10 sitesinde bazen 2 adımlı doğrulama yapmış kişilere Google Authenticator'da kod istiyor ve onu girince normal olarak girebiliyorsun. Bunu yapan herkes kullanıyordur. Ama benim telden devamlı doğrulama istiyor kodu giriyorum ama gene istiyor. Sadece bilgisayardan girebiliyorum.
    Neden oluyor ve bunu nasıl çözebilirim bilen varsa yazabilir mi?



  • Kabul Edilen Cevap
  • 30-01-2022, 01:24:47
    #2
    Geçmişi temizleyip tekrar deneyin hocam, düzelir o zaman.
  • 30-01-2022, 01:25:16
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Birden fazla sekme açık olunca bende de yapıyor. Tek sekmeden devam etmek gerekli sanırım.
  • 30-01-2022, 01:26:42
    #4
    r10 Cookieleri silip sorunu çözmüştüm.
  • 30-01-2022, 01:31:55
    #5
    Bu nedenle kapattım dostulamayı.
    Doğru çalışmıyor.
  • 30-01-2022, 02:21:19
    #6
    Telefon üzeri sorunlu, pc üzerinde bulunmuyor.
  • 30-01-2022, 12:47:06
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sezcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 Cookieleri silip sorunu çözmüştüm.
    Bunu yaptım ve düzeldi. Teşekkürler.