İyi geceler arkadaşlar
r10 sitesinde bazen 2 adımlı doğrulama yapmış kişilere Google Authenticator'da kod istiyor ve onu girince normal olarak girebiliyorsun. Bunu yapan herkes kullanıyordur. Ama benim telden devamlı doğrulama istiyor kodu giriyorum ama gene istiyor. Sadece bilgisayardan girebiliyorum.
Neden oluyor ve bunu nasıl çözebilirim bilen varsa yazabilir mi?