• 29-01-2022, 13:47:03
    #1
    IRC dönemi gerçekten bitti mi? Zurna.Net, Kelebek filan vardı bir ara. Gerçekten ASL PLS dönemlerini özler oldum.
    Uzun zamandır IRC Server hayalim var ama haraket yoksa kurmanın mantığı yok.
    Zurna.net nasıl şuan. Zurna iyi ise devam ediyordur, bitti ise sektör bile bitmiştir
  • 29-01-2022, 13:50:41
    #2
    Hocam çok geç be
  • 29-01-2022, 14:41:34
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IRC dönemi gerçekten bitti mi? Zurna.Net, Kelebek filan vardı bir ara. Gerçekten ASL PLS dönemlerini özler oldum.
    Uzun zamandır IRC Server hayalim var ama haraket yoksa kurmanın mantığı yok.
    Zurna.net nasıl şuan. Zurna iyi ise devam ediyordur, bitti ise sektör bile bitmiştir
    Benim de hep hevesim var
  • 29-01-2022, 14:46:07
    #4
    Değişen teknolojiler IRC dönemini bitirdi, yırtık kot gibi 15 yıl sonra tekrar moda olacaktır.
  • 29-01-2022, 14:53:40
    #5
    Bu sektöre başlangıç adımımı attıran projeydi Şimdinin teknolojisiyle ayakta kalması zaten imkansızdı ama eskiler bilir ve özler diye düşünüyorum
  • 29-01-2022, 15:00:35
    #6
    L0pht adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok geç be
    Bi ihtimal yok mu

    Blogizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişen teknolojiler IRC dönemini bitirdi, yırtık kot gibi 15 yıl sonra tekrar moda olacaktır.
    15 yıl oldu hocam

    AdLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sektöre başlangıç adımımı attıran projeydi Şimdinin teknolojisiyle ayakta kalması zaten imkansızdı ama eskiler bilir ve özler diye düşünüyorum
    #Ayna kanalına 100 TL vermiştim 15 sene olmuştur herhalde. Şimdinin kaç parasıdır kim bilir.
  • 29-01-2022, 15:00:56
    #7
    SaLeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de hep hevesim var
    Beraber açak
  • 29-01-2022, 15:04:41
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beraber açak
    Hep acmayi düşündüm ama kullanan yok
  • 29-01-2022, 15:52:34
    #9
    Üyeliği durduruldu
    irc icq msn bitti.
    Şimdi tutacak alternatif bir projem var. Ancak maliyet nedeniyle maalesef rafta duruyor.