Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IRC dönemi gerçekten bitti mi? Zurna.Net, Kelebek filan vardı bir ara. Gerçekten ASL PLS dönemlerini özler oldum.
Uzun zamandır IRC Server hayalim var ama haraket yoksa kurmanın mantığı yok.
Zurna.net nasıl şuan. Zurna iyi ise devam ediyordur, bitti ise sektör bile bitmiştir
Benim de hep hevesim var