KARADAĞda yaşayan bir dürüst arkadaş arıyorum
13
●960
- 27-01-2022, 19:28:43Hocam naçizane tavsiyem, şirketinizi kurun ama lütfen türkiye'de bulunan size vatandaşlık alırız gibisinden konuşup para isteyen dernekimsi oluşumlara para kaptırmayın bir çok kişiye göçmenlik belgesi adı altında kağıt parçası sattıklarını biliyorum yatırımcının prosesi tabi farklıdır ama ben ön bi uyarımı yapmış olayım
- 27-01-2022, 19:32:27Çinar bey var değerlidir kendisi aramızdan bi arkadaşımız oraya 4 sene önce yerleşmiş düzen kurmuş vs 2000 Euro istiyor şirket kurulumu için bana biraz çok geldi bu yüzden bi araştırma yapmak istedim konu açma sebebim biraz da bu aslındaAtiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2022, 19:32:36Üyeliği durduruldu+1Atiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi vermediğiniz sürece uzakta kurduğunuz şirketin vatandaşlık ve oturum açısından hiç bir faydası yok. Ne zaman kayda değer bir vergi vermeye başlarsınız o zaman talepte bulunurken vergi verdiğinizi söylemeniz yararınıza olacaktır.
Fiziki işler için bir şirket kurmak emin olun astarı yüzünden pahalıya patlar. Yatırım yapacaksınız, personel tutacaksınız, çok daha fazla regülasyona tabi olacaksınız. Multi milyonluk şirketseniz tamam ama küçük bir kobi iseniz değmez... - 27-01-2022, 19:36:18Beni tanımıyorsunuz sanırım 😊Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2022, 19:39:02Sirket kurulum masraflari + danismanlik ucreti ise mantikli. LTD tarzindan sirket kurulacagi icin ona gore masraflari olur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada dikkat etmeniz gereken olay, yatirimci olarak oturum izni alabilmeniz icin yatirilmasi gereken minimum sermaya tutari.
Acikcasi Turkler ile calisacaksiniz tek isi bu olanlar ile calisin. Bu islerde yardimci oluyorlar vs modunda ise hic bulasma derim.