Atiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam naçizane tavsiyem, şirketinizi kurun ama lütfen türkiye'de bulunan size vatandaşlık alırız gibisinden konuşup para isteyen dernekimsi oluşumlara para kaptırmayın bir çok kişiye göçmenlik belgesi adı altında kağıt parçası sattıklarını biliyorum yatırımcının prosesi tabi farklıdır ama ben ön bi uyarımı yapmış olayım
+1

Vergi vermediğiniz sürece uzakta kurduğunuz şirketin vatandaşlık ve oturum açısından hiç bir faydası yok. Ne zaman kayda değer bir vergi vermeye başlarsınız o zaman talepte bulunurken vergi verdiğinizi söylemeniz yararınıza olacaktır.

Fiziki işler için bir şirket kurmak emin olun astarı yüzünden pahalıya patlar. Yatırım yapacaksınız, personel tutacaksınız, çok daha fazla regülasyona tabi olacaksınız. Multi milyonluk şirketseniz tamam ama küçük bir kobi iseniz değmez...