+1
Vergi vermediğiniz sürece uzakta kurduğunuz şirketin vatandaşlık ve oturum açısından hiç bir faydası yok. Ne zaman kayda değer bir vergi vermeye başlarsınız o zaman talepte bulunurken vergi verdiğinizi söylemeniz yararınıza olacaktır.
Fiziki işler için bir şirket kurmak emin olun astarı yüzünden pahalıya patlar. Yatırım yapacaksınız, personel tutacaksınız, çok daha fazla regülasyona tabi olacaksınız. Multi milyonluk şirketseniz tamam ama küçük bir kobi iseniz değmez...
Beni tanımıyorsunuz sanırım 😊