Çinar bey var değerlidir kendisi aramızdan bi arkadaşımız oraya 4 sene önce yerleşmiş düzen kurmuş vs 2000 Euro istiyor şirket kurulumu için bana biraz çok geldi bu yüzden bi araştırma yapmak istedim konu açma sebebim biraz da bu aslında
Sirket kurulum masraflari + danismanlik ucreti ise mantikli. LTD tarzindan sirket kurulacagi icin ona gore masraflari olur.
Burada dikkat etmeniz gereken olay, yatirimci olarak oturum izni alabilmeniz icin yatirilmasi gereken minimum sermaya tutari.
Acikcasi Turkler ile calisacaksiniz tek isi bu olanlar ile calisin. Bu islerde yardimci oluyorlar vs modunda ise hic bulasma derim.