Atiersoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam naçizane tavsiyem, şirketinizi kurun ama lütfen türkiye'de bulunan size vatandaşlık alırız gibisinden konuşup para isteyen dernekimsi oluşumlara para kaptırmayın bir çok kişiye göçmenlik belgesi adı altında kağıt parçası sattıklarını biliyorum yatırımcının prosesi tabi farklıdır ama ben ön bi uyarımı yapmış olayım
Çinar bey var değerlidir kendisi aramızdan bi arkadaşımız oraya 4 sene önce yerleşmiş düzen kurmuş vs 2000 Euro istiyor şirket kurulumu için bana biraz çok geldi bu yüzden bi araştırma yapmak istedim konu açma sebebim biraz da bu aslında