• 27-01-2022, 14:56:59
    #1
    Arkadaşlar merhaba, bahsettiğim kurum gençlik ve spor bakanlığına bağlı kyk kurumu, 2019 senesinde askerlik nedeniyle düzenli olarak ödediğim kyk borcunu erteletme talebinde bulundum. 3 ay geçti yanıt yok, askerlik geçti yanıt yok, üzerinden 2 yıl geçti ve 2021 senesinde borcumun ertelendiğini gördüm. Klasik işi hiç düzgün olmayan bir devlet kurumu, her neyse, tabi ben bu süre zarfında her ay 3-4 defa olmak üzere kyk'yı aradım ve erteleme talebimin gerçekleşmediğini ve gecikme faizi uygulandığını her aramamda belirttim. Onlar da gecikme faizini önemsememem gerektiğini, sistem erteleme yaptığında otomatik faizin silineceğini söylediler ve bunu her görüştüğüm kyk temsilcisi söyledi. Bende bunlara güvenerek ertelenmeyi bekledim. Ertelenme gerçekleştikten sonra baktım ki gecikme faizinden 1 lira bile silmemişler. Bugün cimer den aradılar ve dediler ki kyk dakiler herkese öyle söylüyor borç silinme vs yok mağdur olmamak için borcunuzu ödeyin dediler. Böyle saçma bir şey olabilir mi? 2 yıl beklet sonra faizi silmiyorum de, resmen dalga geçiyorlar. Bunları nereye şikayet edebilirim? Faizim 800 lira çok bir para değil ama 1 lira bile fazlasını vermek istemiyorum!
  • 27-01-2022, 14:58:34
    #2
    Gülmemek için zor tutuyorum ayıp olmasın diye...
  • 27-01-2022, 14:58:58
    #3
    Elin adamını şikayet ediyoruz bir şey olmuyor, bol şans hocam.
  • 27-01-2022, 15:02:59
    #4
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülmemek için zor tutuyorum ayıp olmasın diye...
    Sormayın hocam rezillik ya başka bir şey değil

    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elin adamını şikayet ediyoruz bir şey olmuyor, bol şans hocam.
    Bende öyle düşünüyorum hocam hiç bir şey düzgün ilerlemiyor hayırlısı bakalım
  • 27-01-2022, 15:03:12
    #5
    Umarım güzel bir sonuç alırsınız. Genellikle bu gibi olaylarda kişiler mağdur oluyor.
  • 27-01-2022, 15:06:43
    #6
    retnus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım güzel bir sonuç alırsınız. Genellikle bu gibi olaylarda kişiler mağdur oluyor.
    Mağdur olduk bile hocam
  • 27-01-2022, 15:07:08
    #7
    Bu durumlarda CİMER şikayeti yapıp dönüş bekleyin. Ama yinede zor.
  • 27-01-2022, 15:09:32
    #8
    CİMER ve https://www.ombudsman.gov.tr adreslerini inceleyebilirsin.
  • 27-01-2022, 15:09:46
    #9
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağdur olduk bile hocam
    Benim demek istediğim şey mahkemeye vs. verseniz dahi saçma kararlar çıkıyor.