Arkadaşlar merhaba, bahsettiğim kurum gençlik ve spor bakanlığına bağlı kyk kurumu, 2019 senesinde askerlik nedeniyle düzenli olarak ödediğim kyk borcunu erteletme talebinde bulundum. 3 ay geçti yanıt yok, askerlik geçti yanıt yok, üzerinden 2 yıl geçti ve 2021 senesinde borcumun ertelendiğini gördüm. Klasik işi hiç düzgün olmayan bir devlet kurumu, her neyse, tabi ben bu süre zarfında her ay 3-4 defa olmak üzere kyk'yı aradım ve erteleme talebimin gerçekleşmediğini ve gecikme faizi uygulandığını her aramamda belirttim. Onlar da gecikme faizini önemsememem gerektiğini, sistem erteleme yaptığında otomatik faizin silineceğini söylediler ve bunu her görüştüğüm kyk temsilcisi söyledi. Bende bunlara güvenerek ertelenmeyi bekledim. Ertelenme gerçekleştikten sonra baktım ki gecikme faizinden 1 lira bile silmemişler. Bugün cimer den aradılar ve dediler ki kyk dakiler herkese öyle söylüyor borç silinme vs yok mağdur olmamak için borcunuzu ödeyin dediler. Böyle saçma bir şey olabilir mi? 2 yıl beklet sonra faizi silmiyorum de, resmen dalga geçiyorlar. Bunları nereye şikayet edebilirim? Faizim 800 lira çok bir para değil ama 1 lira bile fazlasını vermek istemiyorum!