globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gülmemek için zor tutuyorum ayıp olmasın diye...
Sormayın hocam rezillik ya başka bir şey değil

Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elin adamını şikayet ediyoruz bir şey olmuyor, bol şans hocam.
Bende öyle düşünüyorum hocam hiç bir şey düzgün ilerlemiyor hayırlısı bakalım