Konu
Devlet kurumunu nereye şikayet edebilirim?
27-01-2022, 15:02:59
#4
akilicaslan3
globaltr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gülmemek için zor tutuyorum ayıp olmasın diye...
Sormayın hocam rezillik ya başka bir şey değil
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elin adamını şikayet ediyoruz bir şey olmuyor, bol şans hocam.
Bende öyle düşünüyorum hocam hiç bir şey düzgün ilerlemiyor hayırlısı bakalım