• 25-01-2022, 23:04:19
    #1
    10 Ocak ve 16 Ocak arası korona olduğum için karantinadaydım ve rapor hazırlanmadı. Rapora ihtiyacım var ve Ankaradan 112 yi arayın diyorlar onlar da 184 ü arayın diyorlar onlarda ilçe sağlığı arayın diyorlar ilçe sağlığa 1 haftadır ulaşamadım telefon çalıyor açan yok dün görüştüm gün içinde hazır olur dediler ama halen daha yok ve hiçbir kimseye ulaşamıyorum korana olup rapor alan varsa nereden aldığı konusunda bilgi verebilirmi?
  • 25-01-2022, 23:06:36
    #2
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    Hocam aynı durum benim de başıma geldi. Rapor çıkmadı, aile hekimimi aradım, durumu izah ettim kendisi rapor yazıp whatsapp'dan attı bana bende işyerime gönderdim.
  • 25-01-2022, 23:14:15
    #3
    resulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı durum benim de başıma geldi. Rapor çıkmadı, aile hekimimi aradım, durumu izah ettim kendisi rapor yazıp whatsapp'dan attı bana bende işyerime gönderdim.
    Aile hekimine nasıl ulaşıcam Üsküdar 141 nolu aile hekimliği olarak gözüküyor ama öyle bir kayıt yok
  • 25-01-2022, 23:15:21
    #4
    Aile sağlık hekiminizden talep edebilirsiniz hocam.

    edit. e-nabız üzerinden yakın bir yere değişiklik bile yapabiliyorsunuz.