Covid 19 raporu
3
●69
- 25-01-2022, 23:04:1910 Ocak ve 16 Ocak arası korona olduğum için karantinadaydım ve rapor hazırlanmadı. Rapora ihtiyacım var ve Ankaradan 112 yi arayın diyorlar onlar da 184 ü arayın diyorlar onlarda ilçe sağlığı arayın diyorlar ilçe sağlığa 1 haftadır ulaşamadım telefon çalıyor açan yok dün görüştüm gün içinde hazır olur dediler ama halen daha yok ve hiçbir kimseye ulaşamıyorum korana olup rapor alan varsa nereden aldığı konusunda bilgi verebilirmi?
- 25-01-2022, 23:06:36Hocam aynı durum benim de başıma geldi. Rapor çıkmadı, aile hekimimi aradım, durumu izah ettim kendisi rapor yazıp whatsapp'dan attı bana bende işyerime gönderdim.
- 25-01-2022, 23:14:15Aile hekimine nasıl ulaşıcam Üsküdar 141 nolu aile hekimliği olarak gözüküyor ama öyle bir kayıt yokresulzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle