10 Ocak ve 16 Ocak arası korona olduğum için karantinadaydım ve rapor hazırlanmadı. Rapora ihtiyacım var ve Ankaradan 112 yi arayın diyorlar onlar da 184 ü arayın diyorlar onlarda ilçe sağlığı arayın diyorlar ilçe sağlığa 1 haftadır ulaşamadım telefon çalıyor açan yok dün görüştüm gün içinde hazır olur dediler ama halen daha yok ve hiçbir kimseye ulaşamıyorum korana olup rapor alan varsa nereden aldığı konusunda bilgi verebilirmi?