• 22-01-2022, 14:21:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nescafe mocha 2 tl hocam oda kahve buda kahve
    Değil hocam Öyle Starbucks delisi değilim. Toplasan 5 kere falan içmişimdir.
  • 22-01-2022, 14:24:20
    #20
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil hocam Öyle Starbucks delisi değilim. Toplasan 5 kere falan içmişimdir.
    ben bundan bahsediyorum hocam starbucksa veya başka yerde daha önce hiç kahve içmedim hep evde kendim ısıtıyorum biraz şey gözünde bakıyorum adamlar 20 tlye sattıklarıda kahve buda kahve yani ne farkı var
  • 22-01-2022, 18:26:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    olsun ben hep 1.5 TL lik içiyorum. Nescafe. Bana koymuyor. Sizde Nescafe için. (!)
  • 22-01-2022, 20:05:05
    #22
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bundan bahsediyorum hocam starbucksa veya başka yerde daha önce hiç kahve içmedim hep evde kendim ısıtıyorum biraz şey gözünde bakıyorum adamlar 20 tlye sattıklarıda kahve buda kahve yani ne farkı var
    İnan bana cidden çok farkları var... toz granül kahveleri diğer öğütülmüş / demlenmiş kahveler ile karşılaştıramazsın, fayda zarar yönünde ise granül kahveler sağlığa çok daha zararlı lütfen yapmayın.
  • 22-01-2022, 20:07:34
    #23
    1 paket mangal kömürü
    1 adet alüminyum çaydanlık
    1 adet ytong ocak
    1 kg çaykur tiryaki.

    Bagajda gezdir satırbaksa para kaptırma.
  • 22-01-2022, 20:14:52
    #24
    ooo forumda bir zengin şaka şaka. ama samimi söylüyorum cebinde fazla parası olmayıpta sırf ortam yapmak,havalı görünmek,elit sayılmak için starbucks ta takılan tipler var

    bundan 10 yıl kadar önce türkiyeye starbucks gelmeden amerikan pazarında 318 ml yanılmıyorsam 2 liraya alıyordum şişe şişe. kahbe tiryakisi değilim kahveyide sevmem ama starbucks kahveleri içene kadarmış. harika tadları var.mocha,frappacuno,latte kakolu vanillalı sade içerdim.

    amerikada wallmarkt ta ucuzlukta 99 cente geliyor tanesi 1 dolar bile değil. yani aslında 1 lira.
  • 22-01-2022, 20:18:14
    #25
    Ben kullanmıyorum pahalı olduğu için aranızda kullanmak isteyen varsa kullanabilir. Yemeksepeti Kahve mutfağında geçerli.

    20 TL İndirim! KIMSK7G7CX
    Kuponunuzu Yemeksepeti Kahve mutfağından vereceğiniz 40 TL ve üzeri online kredi kartı ödemelerinizde 23.01.2022 23:59'a kadar kullanabilirsiniz.

    Kullanan kullandım demese bile olur.
  • 22-01-2022, 20:51:59
    #26
    Parnassus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnan bana cidden çok farkları var... toz granül kahveleri diğer öğütülmüş / demlenmiş kahveler ile karşılaştıramazsın, fayda zarar yönünde ise granül kahveler sağlığa çok daha zararlı lütfen yapmayın.
    sen yazana kadar ben hiç bilmiyordum zararlarını inanki hocam
    askerdeyken ben kahve içmeye başladım ve bununla sürekli içimi ısıtmak için içiyordum şimdi yorumunu okuyunca bir daha almamaya karar verdim 2 tl ekmek parası zaten
  • 22-01-2022, 21:13:56
    #27
    Ekmek bile lüks hale gelecek, işte ne zaman