SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öyle Starbucks delisi değilim. Toplasan 5 kere falan içmişimdir.
29
●643
Öyle Starbucks delisi değilim. Toplasan 5 kere falan içmişimdir.

şaka şaka. ama samimi söylüyorum cebinde fazla parası olmayıpta sırf ortam yapmak,havalı görünmek,elit sayılmak için starbucks ta takılan tipler var