Parnassus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnan bana cidden çok farkları var... toz granül kahveleri diğer öğütülmüş / demlenmiş kahveler ile karşılaştıramazsın, fayda zarar yönünde ise granül kahveler sağlığa çok daha zararlı lütfen yapmayın.
sen yazana kadar ben hiç bilmiyordum zararlarını inanki hocam
askerdeyken ben kahve içmeye başladım ve bununla sürekli içimi ısıtmak için içiyordum şimdi yorumunu okuyunca bir daha almamaya karar verdim 2 tl ekmek parası zaten