Konu
Nerede kahve içeceğiz artık?
22-01-2022, 14:21:43
#19
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
SAMATO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nescafe mocha 2 tl hocam oda kahve buda kahve
Değil hocam
Öyle Starbucks delisi değilim. Toplasan 5 kere falan içmişimdir.