• 21-01-2022, 15:18:48
    #1
    Ebay ve Amazon global sitelerinde satıcı hesabı açtım. Amacım ufak tefek hediyelik eşya satmak.
    Belgeleri, kimlik onayı, banka hesap cüzdanı, payoner vs her şeyi yolladım.

    Onay sürecine girdi. Bir kaç hafta sürer yazıyor. Neyse sorum şu :

    Hesaplar onay alır mı sizce? Sonuçta Türkiye başvurusu.

    Bu şekilde bireysel satış yapan var mı?

    Kargoyu PTT ile yollamayı düşünüyorum
  • 21-01-2022, 15:23:41
    #2
    Gönderim sureleri biraz fazla oluyor ama denemelisiniz hocam
  • 21-01-2022, 15:29:54
    #3
    Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderim sureleri biraz fazla oluyor ama denemelisiniz hocam
    Onda hiç sıkıntı yok. Zaten belirtiyoruz süreyi.

    Türkiye’den bireysel kullanıcı onayı var mı onu merak ettim.
    Ebay ilk aylarda sadece 200 dolar kazanmana izin veriyor. Yavaş yavaş limiti artıyor

    Bakalım başvuru yaptım. Ne olacak göreceğiz
  • 21-01-2022, 15:36:21
    #4
    Amazonda belgeleri gönderdikten sonra artık adrese pin yolluyor + video callback yapıyor. Ondan sonra hesap aktif olunca mail geliyor.

    Arkadaşım etsy üzerinden satış yapıyor ptt ile kaybolabiliyor, uzun sürede gidebiliyor bilginiz olsun.
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-01-2022, 15:42:11
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amazonda belgeleri gönderdikten sonra artık adrese pin yolluyor + video callback yapıyor. Ondan sonra hesap aktif olunca mail geliyor.

    Arkadaşım etsy üzerinden satış yapıyor ptt ile kaybolabiliyor, uzun sürede gidebiliyor bilginiz olsun.
    Evet pin 30 ocakta gelecek yazdı

    Videolu arama kısmını anlamadım?
  • 21-01-2022, 19:23:41
    #6
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet pin 30 ocakta gelecek yazdı

    Videolu arama kısmını anlamadım?
    Google chrome ile sellercentrale giriş yap sonrasında hem pin girmek için bi kutucuk hemde videocallback kutusunu görüceksin. Randevu saati gelince buton aktif oluyor katılıyorsun . Görüntülü, sesli konuşuyorsunuz kimliğini göstermeni istiyor . Orijinal olup olmadığına bakıyor sonrssında görüşmeyi sonlandırıyorsunuz
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.