Ebay ve Amazon global sitelerinde satıcı hesabı açtım. Amacım ufak tefek hediyelik eşya satmak.
Belgeleri, kimlik onayı, banka hesap cüzdanı, payoner vs her şeyi yolladım.
Onay sürecine girdi. Bir kaç hafta sürer yazıyor. Neyse sorum şu :
Hesaplar onay alır mı sizce? Sonuçta Türkiye başvurusu.
Bu şekilde bireysel satış yapan var mı?
Kargoyu PTT ile yollamayı düşünüyorum
Ebay ve Amazon hesap açtım. Peki ya şimdi?
5
●91
- 21-01-2022, 15:29:54Onda hiç sıkıntı yok. Zaten belirtiyoruz süreyi.Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyeden bireysel kullanıcı onayı var mı onu merak ettim.
Ebay ilk aylarda sadece 200 dolar kazanmana izin veriyor. Yavaş yavaş limiti artıyor
Bakalım başvuru yaptım. Ne olacak göreceğiz - 21-01-2022, 15:36:21
- 21-01-2022, 15:42:11Evet pin 30 ocakta gelecek yazdıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videolu arama kısmını anlamadım? - 21-01-2022, 19:23:41Google chrome ile sellercentrale giriş yap sonrasında hem pin girmek için bi kutucuk hemde videocallback kutusunu görüceksin. Randevu saati gelince buton aktif oluyor katılıyorsun . Görüntülü, sesli konuşuyorsunuz kimliğini göstermeni istiyor . Orijinal olup olmadığına bakıyor sonrssında görüşmeyi sonlandırıyorsunuzglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle