Ebay ve Amazon global sitelerinde satıcı hesabı açtım. Amacım ufak tefek hediyelik eşya satmak.
Belgeleri, kimlik onayı, banka hesap cüzdanı, payoner vs her şeyi yolladım.
Onay sürecine girdi. Bir kaç hafta sürer yazıyor. Neyse sorum şu :
Hesaplar onay alır mı sizce? Sonuçta Türkiye başvurusu.
Bu şekilde bireysel satış yapan var mı?
Kargoyu PTT ile yollamayı düşünüyorum