• 19-01-2022, 13:46:34
    #1
    7 sene önce bi arkadaşıma 81.000 tl borç vermiştim. 7 sene sonra ödeme koşuluyla anlaşmıştık o günkü enflansyon oranları üzerine eklenip neyse o ödenecekti. bugün ne kadar talep etmem gerekli? finans- ekonomiden anlayan bilgili kişilerin cevap vermesini rica ediyorum. 18 yaşındaki çocuklar konudan uzak dursun.
  • 19-01-2022, 13:48:12
    #2
    Hocam : ) hayırlı olsun şuan zenginsin , dolara altına enflasyona neye vurursan vur , güzel rakam edecek 81k
  • 19-01-2022, 13:48:59
    #3
    Yaklaşık 132 bin TL oluyor yasal faiziyle. Altın veya Euro olarak verdiyseniz daha farklı tabi.
  • 19-01-2022, 13:50:58
    #4
    367k
  • 19-01-2022, 13:51:31
    #6
    🏆 SMM-PANEL.NET
    2022 ocak seçilmiyordu artık siz hesaplayın ona göre iyi para
  • 19-01-2022, 13:51:37
    #7
    bunu nasıl hesapladınız? yukarda arkadaş 132 k yazmış?

    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    367k
  • 19-01-2022, 13:51:50
    #8
    222 bin tl.

  • 19-01-2022, 13:52:00
    #9
    faiziylemi vermiştiniz eğer öyle değilse 81.001 tl bile hakkınız değil. 7 sene sonra ver ama o zamanın enflasyonu kuru ne olursa ona göre ver diye anlaştıysanız sorun yok tamamen sizin hakkınız