7 sene önce bi arkadaşıma 81.000 tl borç vermiştim. 7 sene sonra ödeme koşuluyla anlaşmıştık o günkü enflansyon oranları üzerine eklenip neyse o ödenecekti. bugün ne kadar talep etmem gerekli? finans- ekonomiden anlayan bilgili kişilerin cevap vermesini rica ediyorum. 18 yaşındaki çocuklar konudan uzak dursun.