• 17-01-2022, 17:00:46
    #1
    Merhaba 2 yıllık okul bitirdim.Bu ağustosda askerlik tecilim bitiyor.Yas 27 bunu nasil tecil ettirebilirim.
  • 17-01-2022, 17:01:56
    #2
    Bildiğim kadarıyla bir üst öğrenim durumuna geçmeniz gerekiyor. DGS ile lisans okuyarak tecil sürenizi uzatabilirsiniz.
  • 17-01-2022, 17:04:46
    #3
    metapak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla bir üst öğrenim durumuna geçmeniz gerekiyor. DGS ile lisans okuyarak tecil sürenizi uzatabilirsiniz.
    dgs mi sadece onu hayatta kazanamam okadar kapasite yok bende 2 yili 8 senede zor bitirdim
  • 17-01-2022, 17:11:28
    #4
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 2 yıllık okul bitirdim.Bu ağustosda askerlik tecilim bitiyor.Yas 27 bunu nasil tecil ettirebilirim.
    Mezun olduktan sonra tecil ettirebiliyon , edevletten