metapak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla bir üst öğrenim durumuna geçmeniz gerekiyor. DGS ile lisans okuyarak tecil sürenizi uzatabilirsiniz.
dgs mi sadece onu hayatta kazanamam okadar kapasite yok bende 2 yili 8 senede zor bitirdim