• 17-01-2022, 15:19:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,
    2017-2018 yılları arasında arkadaşımın ilk arabası ford es/cort/ 1998 1.6 clx idi. O zamanlar bazen bende istiyor işlerimi hallediyordum ve bende o zamanlar araç yoktu. O zamandan beri bir nevi hayalim oldu o araba benim. Şimdi son zamanlarda elimdeki tofaş'ı okutup üzerine biraz daha para koyup ford es/cort/ alma düşüncem var ama; bazı arkadaşlarımda parçaları çok pahalı, işini bilen usta yok elinde patlar diyorlar. Sizler bu araba hakkında bildiklerinizi aktarırsanız sevinirim arkadaşlar?

    bkz: hayalim.
  • 17-01-2022, 15:23:51
    #2
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    forumda yaşanan şu sansür için güleceğim aklıma gelmezdi bizde de citreonun bi arabası var foruma koyamıyorum

    edit: anlayana olması sebebiylee
  • 17-01-2022, 15:24:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda yaşanan şu sansür için güleceğim aklıma gelmezdi bizde de şu araba var foruma koyamıyorum
    Yıldız sansürü koyunca bir duraksadım sonra jeton düştü
  • 17-01-2022, 15:27:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda yaşanan şu sansür için güleceğim aklıma gelmezdi bizde de citreonun bi arabası var foruma koyamıyorum

    edit: anlayana olması sebebiylee
    Çekici araba modelini sormaz umarım
  • 17-01-2022, 15:28:15
    #5
    Selamlar, arkadaşlarınızın dedikleri belli başlı modeller hariç tüm eski modeller için geçerli oluyor aslında.
  • 17-01-2022, 15:29:04
    #6
    Hocam sanayicilerin pek sevmediği bir araba sanayici arkadaşımın dediğine göre motor kısmı çok dar olduğu için ufak sorunda fazla parça sökülüyor işçilik çok istiyorlarmış
  • 17-01-2022, 16:13:47
    #7
    Web Tasarım ve Yazılım
    Hocam bende hyundai accent 1.5 gt 98 model 2 kapılı spor model yumurta kasa var. Çekişi ve gidişinden çok memnunum. 10 bin de bi 350 tl masrafım var o kadar.
    Bence onlara bi bak derim.