Arkadaşlar merhaba,
2017-2018 yılları arasında arkadaşımın ilk arabası ford es/cort/ 1998 1.6 clx idi. O zamanlar bazen bende istiyor işlerimi hallediyordum ve bende o zamanlar araç yoktu. O zamandan beri bir nevi hayalim oldu o araba benim. Şimdi son zamanlarda elimdeki tofaş'ı okutup üzerine biraz daha para koyup ford es/cort/ alma düşüncem var ama; bazı arkadaşlarımda parçaları çok pahalı, işini bilen usta yok elinde patlar diyorlar. Sizler bu araba hakkında bildiklerinizi aktarırsanız sevinirim arkadaşlar?
bkz: hayalim.
Ford Escrt hakkında düşünceleriniz? (alınır mı?)
6
●150
- 17-01-2022, 15:23:51forumda yaşanan şu sansür için güleceğim aklıma gelmezdi
bizde de citreonun bi arabası var foruma koyamıyorum
edit: anlayana olması sebebiylee
- 17-01-2022, 15:24:50Üyeliği durdurulduYıldız sansürü koyunca bir duraksadım sonra jeton düştüRocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2022, 15:27:44Üyeliği durdurulduÇekici araba modelini sormaz umarımRocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2022, 16:13:47Hocam bende hyundai accent 1.5 gt 98 model 2 kapılı spor model yumurta kasa var. Çekişi ve gidişinden çok memnunum. 10 bin de bi 350 tl masrafım var o kadar.
Bence onlara bi bak derim.
bizde de citreonun bi arabası var foruma koyamıyorum