Arkadaşlar merhaba,
2017-2018 yılları arasında arkadaşımın ilk arabası ford es/cort/ 1998 1.6 clx idi. O zamanlar bazen bende istiyor işlerimi hallediyordum ve bende o zamanlar araç yoktu. O zamandan beri bir nevi hayalim oldu o araba benim. Şimdi son zamanlarda elimdeki tofaş'ı okutup üzerine biraz daha para koyup ford es/cort/ alma düşüncem var ama; bazı arkadaşlarımda parçaları çok pahalı, işini bilen usta yok elinde patlar diyorlar. Sizler bu araba hakkında bildiklerinizi aktarırsanız sevinirim arkadaşlar?

bkz: hayalim.