• 16-01-2022, 13:40:49
    #1
    Merhaba arkadaşımla konsere gideceğiz fark ettik ki 3-4 ay önce vurulduğu 2. doz aşıyı sisteme girmemişler hayat eve sığarda sadece 1 doz görünüyor. Araştırıp 1-1.5 ay içerisinde sisteme ekleyebiliriz diyorlar. Konsere alım yapılmıyor tek doz aşıyla. Ben de dedim ki zaten 3. dozu vurulmayı düşünüyormuş sinovac vs ol 2 doz gözüksün en azından bugün. Normalde anında düşmesi gerekmiyor mu sisteme?
  • 16-01-2022, 13:42:03
    #2
    Evet anında geçiyor hemen mesaj geliyor zaten hocam.
  • 16-01-2022, 13:48:14
    #3
    Aşı kartında mı yoksa covid-19 aşı bilgilerim bölümünde mi görünmüyor?
  • 16-01-2022, 13:48:55
    #4
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı kartında mı yoksa covid-19 aşı bilgilerim bölümünde mi görünmüyor?
    İkisinde de
  • 16-01-2022, 13:49:25
    #5
    Hocam nereyi aradınız sordunuz ?
  • 16-01-2022, 13:49:41
    #6
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nereyi aradınız sordunuz ?
    182 ve hastane
  • 16-01-2022, 13:51:04
    #7
    İşe yarar mı bilmiyorum ama yeni bir aşı kartı üretmeyi denediniz mi hocam
  • 16-01-2022, 13:51:51
    #8
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yarar mı bilmiyorum ama yeni bir aşı kartı üretmeyi denediniz mi hocam
    Yok hocam hemşirenin hatası girmemiş sisteme galiba
  • 16-01-2022, 13:52:13
    #9
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    182 ve hastane
    Hocam 1 - 1.5 ay çok geç bir zaman biraz sallıyorlar sizi bana öyle geldi bu işin üstünde durmazsanız hiç eklenmemiş olacak sisteme birde benim bildiğim ikinci doz olsanız bile üzerinden 14 gün geçmesi lazım bir yere giriş çıkış için yoksa test istiyor bildiğim kadarıyla 182 sistemini tekrar arayın veya bizzat asi olduğunuz bölüme baş hekime çıkın