bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
182 ve hastane
Hocam 1 - 1.5 ay çok geç bir zaman biraz sallıyorlar sizi bana öyle geldi bu işin üstünde durmazsanız hiç eklenmemiş olacak sisteme birde benim bildiğim ikinci doz olsanız bile üzerinden 14 gün geçmesi lazım bir yere giriş çıkış için yoksa test istiyor bildiğim kadarıyla 182 sistemini tekrar arayın veya bizzat asi olduğunuz bölüme baş hekime çıkın