• 16-01-2022, 13:52:48
    #10
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 - 1.5 ay çok geç bir zaman biraz sallıyorlar sizi bana öyle geldi bu işin üstünde durmazsanız hiç eklenmemiş olacak sisteme birde benim bildiğim ikinci doz olsanız bile üzerinden 14 gün geçmesi lazım bir yere giriş çıkış için yoksa test istiyor bildiğim kadarıyla 182 sistemini tekrar arayın veya bizzat asi olduğunuz bölüme baş hekime çıkın
    Ben de sorun yok hocam arkadaşın başına geldi ama bugün aşı olacak mecbur
  • 16-01-2022, 13:54:27
    #11
    Anladım. Unutmayın, aşı bilgilerime aşınız girildiği zaman yeni bir aşı kartı üretmeniz gerekiyor. Bizzat başıma geldi çünkü. yoksa aşı kartında 2. Bir damga gözükmüyor bilginiz olsun.