Anladım. Unutmayın, aşı bilgilerime aşınız girildiği zaman yeni bir aşı kartı üretmeniz gerekiyor. Bizzat başıma geldi çünkü. yoksa aşı kartında 2. Bir damga gözükmüyor bilginiz olsun.