Spor BMW kiralamak
56
●2.327
- 16-01-2022, 02:13:08Böyle bir durum varsa zaten pek bir getiri olmayacak gibi duruyor şu durumda ben istediğim gibi takılamayacaksam, hayırlısı bakalım biraz daha aranayım ya da bu hevesi 1 yıl erteleyeyim...ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2022, 02:22:40o zaman bu konu işine yarayabilirSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/kupon-satislari/...im-kuponu.html - 16-01-2022, 02:27:18Şartlar yeterli olsa indirim kuponu falan dinlemeyeceğim ne kadarsa kiralayacağım şuan o arabayı sıkmak istiyorum şuantatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2022, 04:55:251 aylık ehliyetle zor hocam, bazı firmalar Findeks notunuza dahi bakıyorlar. Yani hevesinizi anlıyorum ben ebeveynimin ehliyetiyle ehliyetim 1 yıllıkken S60 kiralamıştım. 2-3 gün bende kaldı araç. O zaman günlüğü 200den almıştım aracı; bastık ettik derken zaten yakıtta bitti. Bi 300-400de o zamanın parasıyla yakıta gitti. Ortalama 1.000₺ye mâl olmuştu 2-3 günlük eğlence. BMW, Mercedes veya spor bir araba kiralamak güzel aktivite ama o parayla gidin daha ekonomik bir araç kiralayıp kalan parayla güzelce eğlenin. Size ait olmayan bir aracın sınırlarını zorlamanızı tavsiye etmem. Gelişmiş takip sistemleriyle zaten izleniyorsunuz, otabanda 135kmhnin üstüne çıktığınızda EDSler peş peşe arkanızdan yazıcaktır. Buda verdiğin k.knın provizyonunu yiyecektir. Kiralık araçlar patlamaya hazır bomba gibi, zorladığınız araçta bir hata vs. çıkar, yatar parasıydı oydu buydu araçta soğarsınız. Bence gerek yok hocam bir kardeşin, arkadaşın olarak tavsiyem gel vazgeç bu sevdadan
- 16-01-2022, 08:33:23Ehliyetiniz şu an resmiyette stajyer ehliyet statüsünde olduğu için kurumsal hiçbir firma normal araç bile kiralamaz. Bu nedenle minimum 2 sene ehliyet yaşı isterler.
Kiralamayı hedeflediğiniz araç ise "Premium" kategoride olduğu için hem yüksek ehliyet yaşı hem de normal yaş istemeleri doğaldır. Çünkü genç birinin kanı deli dolu akar ve kimse bu nedenle aracı teslim etmez.
Ekstra olarak merdiven altı firmalara sadece senet vs. gibi şeyler imzalatıyor gözüyle bakmayın. Büyük firmalarda ise şu tarz bir oyun dönebiliyor;
Günlük veya haftadan daha az süreli araç kiralayan kişiler, aracı bıraktıktan 1 saat 2 saat gibi süre sonra araç arıza ışığı yakıyor. Herhangi bir yerden yakabiliyor. Bu özel şekilde ayarlanmış olarak yapılıyor ve siz senet imzalamasanız bile o arıza ışığı size yansıtılıyor. Bu durumlara maruz kalmamak için yaptığınız sözleşmenin bir aslını isteyin, aracın temiz alındığının ve teslim ederken de temiz teslim edildiğinin raporunu isteyin. Kurumsal firma falan diyip bırakmayın. Her yola girebiliyorlar para için. - 16-01-2022, 08:55:133.20 i spor araç değil ki
170 bg lik motora sahip bir üst segment otomobil.
