1 aylık ehliyetle zor hocam, bazı firmalar Findeks notunuza dahi bakıyorlar. Yani hevesinizi anlıyorum ben ebeveynimin ehliyetiyle ehliyetim 1 yıllıkken S60 kiralamıştım. 2-3 gün bende kaldı araç. O zaman günlüğü 200den almıştım aracı; bastık ettik derken zaten yakıtta bitti. Bi 300-400de o zamanın parasıyla yakıta gitti. Ortalama 1.000₺ye mâl olmuştu 2-3 günlük eğlence. BMW, Mercedes veya spor bir araba kiralamak güzel aktivite ama o parayla gidin daha ekonomik bir araç kiralayıp kalan parayla güzelce eğlenin. Size ait olmayan bir aracın sınırlarını zorlamanızı tavsiye etmem. Gelişmiş takip sistemleriyle zaten izleniyorsunuz, otabanda 135kmhnin üstüne çıktığınızda EDSler peş peşe arkanızdan yazıcaktır. Buda verdiğin k.knın provizyonunu yiyecektir. Kiralık araçlar patlamaya hazır bomba gibi, zorladığınız araçta bir hata vs. çıkar, yatar parasıydı oydu buydu araçta soğarsınız. Bence gerek yok hocam bir kardeşin, arkadaşın olarak tavsiyem gel vazgeç bu sevdadan