ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu zaten kiraladığın araç ile yaparsan canın sıkılabilir çoğu firmada gelişmiş gps sistemleri var, aracın her hareketini takip ediyorlar. Yüksek devirde kalkışlar, hız sınırları vs.
Böyle bir durum varsa zaten pek bir getiri olmayacak gibi duruyor şu durumda ben istediğim gibi takılamayacaksam, hayırlısı bakalım biraz daha aranayım ya da bu hevesi 1 yıl erteleyeyim...