• 16-01-2022, 02:01:27
    #10
    tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç senin olunca tad alırsın kardeşim. boşver parana yazık.
    Bu ekonomiyle biraz zor, en azından günlük zevkimi almaya odaklandım şuan.
  • 16-01-2022, 02:01:38
    #11
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gençler biraz abartıyor diyedir malum bmw
    27likler bastonla mı biniyor araç kiralama işi sıkıntı airbag çalan mı dersin perte çıkaran mı zor iş..
  • 16-01-2022, 02:02:02
    #12
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gençler biraz abartıyor diyedir malum bmw
    İnsan 27'sinden sonra gerçekten sakinleşmeye başlıyor
  • 16-01-2022, 02:02:08
    #13
    Zeplin'den kiralamıstım ben zamanında bir iş için o tarz şeylere takılmıyorlar ama kredi kartından provizyon alıyorlar birde minimum 3 gündü galiba günlük kiralanmıyor.
  • 16-01-2022, 02:02:20
    #14
    Gokhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 yaş ve üstü mevzusunu anlamadım,ehliyet yaşı olması normalde yaş ne alaka
    daha genç yaştaki kişilerin bu araçlara binince çabuk gaza gelip agresif hareketler sergilemesinden kaynaklı kaza yapma potansiyeli yüksek olabileceğinden olabilir diye düşünüyorum , çünkü başka bir sebep yok gibi
  • 16-01-2022, 02:02:22
    #15
    Alsan bile arabayı belirli bir hızı geçtiğin zaman sana sms gelecek ve aranacaksın bilgin olsun
  • 16-01-2022, 02:02:46
    #16
    Gokhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27likler bastonla mı biniyor :) araç kiralama işi sıkıntı airbag çalan mı dersin perte çıkaran mı zor iş..
    27 yaşındaki insan her türlü daha aklı başında olur :D
  • 16-01-2022, 02:03:21
    #17
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alsan bile arabayı belirli bir hızı geçtiğin zaman sana sms gelecek ve aranacaksın bilgin olsun
    Bu olmadı hocam ben otobana çıkıp 250 km/h çıkma kafasındayken kiralamamın bir anlamı olmadığını düşünüyorum şuan.
  • 16-01-2022, 02:03:45
    #18
    Bu arada 1 aylık ehliyetin olduğunu yeni gördüm kimse vermez hocam o koşulda sana üst segment bir aracı ancak senet ile verirler ki aldın alacağına pişman olursun.