Gokhy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27 yaş ve üstü mevzusunu anlamadım,ehliyet yaşı olması normalde yaş ne alaka
daha genç yaştaki kişilerin bu araçlara binince çabuk gaza gelip agresif hareketler sergilemesinden kaynaklı kaza yapma potansiyeli yüksek olabileceğinden olabilir diye düşünüyorum , çünkü başka bir sebep yok gibi