gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alsan bile arabayı belirli bir hızı geçtiğin zaman sana sms gelecek ve aranacaksın bilgin olsun
Bu olmadı hocam ben otobana çıkıp 250 km/h çıkma kafasındayken kiralamamın bir anlamı olmadığını düşünüyorum şuan.