• 15-01-2022, 00:16:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sana bir tavsiye bu kadar takma uzun olmayı gerçekten istemezsin heleki Bi 2.05 civarı asla istemezsin o yüzden bence salla 1.60 1.70 olmayı isterdim ben
  • 15-01-2022, 00:49:02
    #11
    Boyum 1.91 yaşım 22 mrmnunmuyum derseniz ne 170 gibi kısayım nede 2.00+ kadar uzunum. Sadece 3 sene basketbol oynadım ve süt ürünlerine çok düşkündüm halende çok severim. Belki bunlar faydalı oldu bilmem ama sanırım uzatmanın tam bir çözümü yok. Yüzme çok iyi diyorlar ama denemeden olmaz. Birçok tanıdığım yüzmeye gittikten sonra 18 yaş sonrası uzadı belkide boy’a verdiler ama yüzmeyi kesinlikle deneyip ağırlıktan uzak kalmanızı tavsiye ederim.
  • 15-01-2022, 01:04:42
    #12
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yetmedi mi artık?
    Neden bu adamın açtığı her konu göze batıyor.
    Daha önce açtığı konulara bakarmisiniz. Hep aynı konu. Kardeşim 18 den sonra boyun uzamaz belki çok az bi cm uzar. Senide kırmak istemiyorum ama yani ergenlik gelişim çağında bitti
  • 15-01-2022, 17:50:12
    #13
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boyum 1.91 yaşım 22 mrmnunmuyum derseniz ne 170 gibi kısayım nede 2.00+ kadar uzunum. Sadece 3 sene basketbol oynadım ve süt ürünlerine çok düşkündüm halende çok severim. Belki bunlar faydalı oldu bilmem ama sanırım uzatmanın tam bir çözümü yok. Yüzme çok iyi diyorlar ama denemeden olmaz. Birçok tanıdığım yüzmeye gittikten sonra 18 yaş sonrası uzadı belkide boy’a verdiler ama yüzmeyi kesinlikle deneyip ağırlıktan uzak kalmanızı tavsiye ederim.
    ne kadar uzadı hocam?
    10 cm falan?
  • 15-01-2022, 17:51:04
    #14
    macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bir tavsiye bu kadar takma uzun olmayı gerçekten istemezsin heleki Bi 2.05 civarı asla istemezsin o yüzden bence salla 1.60 1.70 olmayı isterdim ben
    bizim arkadaş var 2 metre,çok uzun ya,güzel değil mi hocam?
    dezavantajı ne ki?