macrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana bir tavsiye bu kadar takma uzun olmayı gerçekten istemezsin heleki Bi 2.05 civarı asla istemezsin o yüzden bence salla 1.60 1.70 olmayı isterdim ben
bizim arkadaş var 2 metre,çok uzun ya,güzel değil mi hocam?
dezavantajı ne ki?