• 13-01-2022, 18:36:53
    #1
    Merhabalar. Alibaba'dan alışveriş yapanlar veya bilgi sahibi olanlar bilgi verebilirler mi?


    * Örneğin telefon (İphone) almak istesem sipariş sonrası işleyiş nasıl oluyor?
    *Yurtdışı olarak mı geliyor ürün veya telefon kayıtsız mı geliyor?
    *Telefonu uygun fiyata aldık diyelim sipariş sonrasında herhangi bir farklı ödeme alınıyor mu?
    *Sipariş kaç günde elimizde oluyor tahmini?
    Bunlar sadece aklıma gelenler. Başka ne gibi sorunlar veya kolaylıklar oluyor? Şimdiden teşekkürler
  • 13-01-2022, 18:42:39
    #2
    telefon alamazsın dostum . gümrük vergileri gerekli vergiler vs. bende ithalatçıyım ama telefon ve elektrikli cihazlar sıkııntı. uzak doğu için sadece artıdan yüzde 30 vergi var
  • 13-01-2022, 19:21:41
    #3
    Alibaba değil aliexpress e bak. Marka ürün , simkart takılan herhangi bir cihaz gümrükte sorun çıkartır, geçmez. Batarya pil vs. geçmez. Bknz: İthalatı yasak ürünler.
    Ürünler genelde uzak doğudan gönderildiği için %20 gümrük vergisi alınır. Ortalama 20 gün içerisinde evinize kadar getirilir. Toplu ürün ticari nitelik taşıyacağı için gümrüğe takılır. Firmanız varsa gümrükçüyle çekebilirsiniz.
  • 15-01-2022, 11:22:45
    #4
    gümrükçü ile de çekemez. attığın taş ürküttüğün kuşa değmez