Merhabalar. Alibaba'dan alışveriş yapanlar veya bilgi sahibi olanlar bilgi verebilirler mi?
* Örneğin telefon (İphone) almak istesem sipariş sonrası işleyiş nasıl oluyor?
*Yurtdışı olarak mı geliyor ürün veya telefon kayıtsız mı geliyor?
*Telefonu uygun fiyata aldık diyelim sipariş sonrasında herhangi bir farklı ödeme alınıyor mu?
*Sipariş kaç günde elimizde oluyor tahmini?
Bunlar sadece aklıma gelenler. Başka ne gibi sorunlar veya kolaylıklar oluyor? Şimdiden teşekkürler