Merhaba, ben internetten usb wifi cihazı aldım ve bilgisayarıma taktım ama internete bağlandıktan 5 ile 15 saniye sonra ağ çubukları 1 e düşüyor ve interneti kullanamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?
NOT: Cihazı başka bilgisayara taktığımda sorunsuz çalışmaktadır.
Kablosuz internetle ilgili sorum var
5
●33
- 13-01-2022, 09:31:42Driverı silip yükledim ve bütün usbleri denedim ama düzelme yok.Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 09:32:18Denedim sonuç değişmediLebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle