• 12-01-2022, 23:51:47
    #1
    Merhaba, ben internetten usb wifi cihazı aldım ve bilgisayarıma taktım ama internete bağlandıktan 5 ile 15 saniye sonra ağ çubukları 1 e düşüyor ve interneti kullanamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?

    NOT: Cihazı başka bilgisayara taktığımda sorunsuz çalışmaktadır.
  • 13-01-2022, 00:03:37
    #2
    Driveri kaldırıp tekrar yükleyin usb portunu değiştirin usb driverlerinizi güncellemeyi deneyin belki düzelir
  • 13-01-2022, 00:12:44
    #3
    Modemden wi-fi kanalını degistirip deneyiniz
  • 13-01-2022, 00:13:46
    #4
    Markası nedir cihazın hocam
  • 13-01-2022, 09:31:42
    #5
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driveri kaldırıp tekrar yükleyin usb portunu değiştirin usb driverlerinizi güncellemeyi deneyin belki düzelir
    Driverı silip yükledim ve bütün usbleri denedim ama düzelme yok.
  • 13-01-2022, 09:32:18
    #6
    Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemden wi-fi kanalını degistirip deneyiniz
    Denedim sonuç değişmedi