Merhaba, ben internetten usb wifi cihazı aldım ve bilgisayarıma taktım ama internete bağlandıktan 5 ile 15 saniye sonra ağ çubukları 1 e düşüyor ve interneti kullanamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?
NOT: Cihazı başka bilgisayara taktığımda sorunsuz çalışmaktadır.