• 12-01-2022, 18:34:24
    #1
    Arkadaşlar resimde de görüldüğü üzere bugün bu şekilde bir iMessage aldım nedir ne değildir astı astarını bilen var mı ? İnandırıcı olmadığından dolayı yazmak istemedim.
  • 12-01-2022, 18:39:31
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar resimde de görüldüğü üzere bugün bu şekilde bir iMessage aldım nedir ne değildir astı astarını bilen var mı ? İnandırıcı olmadığından dolayı yazmak istemedim.
    Hocam mail adresi bile bağırıyor "fakeyim ben"diye...
  • 12-01-2022, 18:40:27
    #3
    rastgele güvensiz bir siteye üye olmuşsun numaran ile, numaran alınıp herhangi bir data şirketine satılmış, bu tip dolandırıcılar oralardan toplu data satın alıp böyle toplu mesaj atıyolar....
  • 12-01-2022, 18:47:53
    #4
    data satanların pisliği hem geçen bir forum sitesine kayıt oldum durmadan saçma saçma mesajlar geliyordu
  • 12-01-2022, 18:48:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana da geldi aynısı, profilden numaramı kaldıracağım artık.
  • 12-01-2022, 19:03:12
    #6
    Numaram bilindik yerlerde var Facebook insta felan. Kaldı ki iMessage olsa bile mailimi yeni açmıştım hiç bir yerde yok. Hayret edersin allah kimseyi bunların tuzağına düşürmesin. Yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
  • 12-01-2022, 19:05:59
    #7
    Profilden numaranizi kaldirin en iyisi. Sadece wp için numara alin kullanin
  • 12-01-2022, 19:07:54
    #8
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilden numaranizi kaldirin en iyisi. Sadece wp için numara alin kullanin
    Gene her türlü buluyorlar numara zaten benim gözükmüyor bildiğim kadarıyla pmden genelde ticaretleri yürütüyorumda. Rica etsem prof kontrol eder misin gözüküyor mu telefonum
  • 12-01-2022, 19:10:44
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gene her türlü buluyorlar numara zaten benim gözükmüyor bildiğim kadarıyla pmden genelde ticaretleri yürütüyorumda. Rica etsem prof kontrol eder misin gözüküyor mu telefonum
    hayir gözükmüyor.
    Ben gecici +44 / +1 hat kullaniyorum sadece whatsapp için, şu ana kadar bunun ile ilgili mesaj gelmedi hiç.